Reklamacje i zwroty
Punkty przyjmowania reklamacji dla poszczególnych grup produktów mogą być inne niż siedziba przedsiębiorstwa. Prosimy o potwierdzenie adresu mailowo. Towary oferowane w sklepie internetowym Narzedziak24.pl są objęte gwarancją.
W przypadku reklamacji lub zwrotu najpierw należy skontaktować się z obsługą sklepu Narzedziak24.pl ( kontakt ) w celu uzyskania potrzebnych informacji i potwierdzenia adresu reklamacji.
Odbierając przesyłkę, podpisują Państwo dokument potwierdzający odbiór bez zastrzeżeń. Dlatego w momencie odbioru towaru, Klient proszony jest do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności w obecności kuriera dostarczającego towar. W przypadku niewłaściwej ilości bądź uszkodzenia produktu należy spisać w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji".
Punkty przyjmowania reklamacji dla poszczególnych grup produktów mogą być inne niż siedziba przedsiębiorstwa. Prosimy o potwierdzenie adresu reklamcji mailowon wieciej