Strona główna

Cart:

0 produktów - 0,00 zł
Nie masz produktów w koszyku.

0

Częste Pytania

1. Jak szybko odszukać interesujący  produkt w sklepie ?

By sprawnie odnaleźć produkt warto skorzystać z wyszukiwarki produktów, która jest dostępna w prawym górnym rogu. 

Wystarczy wpisać nazwę szukanego produktu lub numer katalogowy by ukazały się najbardziej trafne wyniki.

 

2.W jaki sposób przyjmowane są zamówienia ?

Zamówienia można składać:
- przez stronę sklepu: dodać produkt do koszyka i podać dane do wysyłki
- mailem : wysłać wiadomość na adres sklep@narzedziak24.pl
- SMS: na numer 510 320 827
- telefonicznie: (77) 551 14 47

Składanie zamówień w sklepie Narzedziak24.pl

 


3. Czy zakupy w sklepie wymagają rejestracji ?

Zakupy w sklepie nie wymagają rejestracji ani logowania. Wystarczy złożyć zamówienie jako gość.

 

4. Czy mogę zmienić zamówienie ?

Zamówienie można zmienić w krótkim czasie po jego złożeniu. Należy wówczas wysłać wiadomość e-mail na adres sklepu sklep@narzedziak24.pl .

 

5. Co zrobić, gdy zamówiony sprzęt uległ uszkodzeniu?

W okresie, w którym obowiązuje gwarancja należy postępować zgodnie ze wskazówkami zawartymi w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu. Gwarancja ważna jest przez okres ustalony przez producenta.

6. Potrzebuję faktury pro-forma ?

Proszę w komentarzu do zamówienia napisać informacje. Faktura pro-forma zostanie wysłana na maila, podanego podczas składania zamówienia.